Skenet kan bedra!



Vi tjejer är inte alltid vad ni tror att vi är. Vissa ser bara en värdig motståndare i det här kriget, men skenet kan bedra.. Thats one true thing!

En annan sak som man kan svänga förbi om man inte har något bättre för sig är ju den här länken, den visar verkligen vilket intellekt ni har.. ni grabbar!

(Och som jag redan förstog, så fattar ni inte ens vad ordet intellekt betyder.. här har ni en snabb förklaring:
intellekt = förstånd, förnuft, tankeförmåga, själsförmögenheter, fattningsgåvor, psyke
you get the picture i hope?)

Take care!

LAJFF

Kommentarer
Postat av: Tuffs

Nu äntligen kommer vi den delen jag älskar hos er! NI DRAR ALLA ÖVER EN KANT!!! VERKLIGEN ALLA!!!! fy fan jag trodde att ni hade fattat att det inte g¨r göra i ett samhälle men för stärka detta ska jag citera "den visar verkligen vilket intellekt ni har.. ni grabbar!" skoj eller inte så e jag inte alls förvånad över vad ni har länkat till och kommenterat, tack för att ni äntligen visade upp den sidan jag har väntat på =) det är inte vi som underskattar er, ni underskattar oss genom att dra alla över en kant, ha så kul =)

2009-05-13 @ 23:43:27
Postat av: Anonym

Haha det gör vi inte alls, vi bara konstaterar att det är så med vissa grabbar.. och du kan ju själv tänka dig vilka.. höhö

2009-05-14 @ 09:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0